Friday, May 18

i'm gangsta!

aku tak tahu punca.entah kenapa aku rasa mahu tumbuk orang laju-laju.kalau dekat padang tadi sudah seorang dapat sepakan padu percuma,aku tetap belum puas.lepas pulang dari gurun ni,dan semenjak peristiwa dulu,aku rasa semakin lain.aku rasa kalau ada yang cari pasal,dia memang minta balasan percuma.sebagai contoh,kalau die tumbuk aku sekali,aku sepak dia tiga kali.hal ini bakal terkadi kalau dia usik aku sedikit,aku akan usik berbukit-bukit..

maaf sedikit kejam aku rasa.mungkin aku perlu makhluk yang rela ditumbuk atau apakah aku perlu join tinju walau sekali...haha(gelak jahat!)


konklusi:tindakan aku silap..aku kena cari cara penenang yang sebenar...kepada Yang Esa aku harus kembali..solat itu kunci utama.hati ni da banyak sangat tercemar.perlu chemical dan physical treatment.kalau tak semakin naek tocang setan-setan kat sekeliling ni  >_<''



p/s:sakit juga kena tumbuk kat perut tadi.btw kepada kau agak-agak kalau nak gurau.aku semakin sensitif...paham! 

No comments:

Post a Comment