Monday, May 21

atlet tercicir

aku ni dalam bab sukan memang tak awesome,senang cerita gagal masa sendiri.so nak jadikan cerita weekend semalam,sekolah aku ni ada la held satu event olahraga tahunan.bab pecut memecut,kejar mengejar memang spoil teruk baq ang.tapi kalau main sukan tu boleh la sikit,nak kata tak boleh langsung nampak beno tipunye..huhu

so untuk temasya semalam ni,aku mampu sumbang sebagai kontinjen perbarisan je la.setakat terkinja kinja,lari 50m,merapu for a few minutes aku rasa da superb habis da.




so ni la yang terjadi malam kejadian .....


credit to awanano utk pic yg chanteq..XD
 




selepas training yang aku lalui sehingga aku tak mampu lena malam hari gara-gara aktif terlebih,aku tak kisah as long aku dan rakan-rakan da all out malam tu.menang or kalah adat bertanding


ni video yang mampu disedut..=p



p/s:syukur.walaupun bukan juara tapi terpilih untuk persembahan terbaik sudah di kira rezeki.tahun depan pencen da...=)

No comments:

Post a Comment