Wednesday, May 23

motif ?

siang tadi waktu aku dok terjah laman sesawang pesbuk,aku terjumpa status ni...



perlu ke?






let me clear this first...ok mula-mula tak ada niat langsung nak buruk kan mana-mana pihak,just aku terpanggil untuk bersuara perihal status ni.aish kalau da terpanggil aku tak mampu nak lari dari meluah rasa.

pandangan aku status ni tak la kejam mana,cuma kejam dalam diam..haha..>_<''






kepada awak, 

awak awak..kalau nak jadi stalker tu boleh tapi ....kita rasa tak perlu kot gebang satu dunia.apa motif nye ek?awak rasa puas ek? 
hurm.... 
kita rasa each of us ada medium tersendiri untuk bercerita.so,kita rasa la kan kalau awak terjumpa perkara yang kawan awak nak rahsiakan,cukup la awak sorang je rasa.tak perlu kot heboh sekampung bercerita rasa teruja awak yang terlampau tu..huhu 
lagi pun kan awak,mesti ada sebab kenapa kawan awak tu tak maw storystory dekat awak kankan...huhu 
ish tetiba saya rasa awak ni psycho..=_=''

maaf  ^_^ 

2 comments: