Sunday, May 6

oshi...oo yeah

setelah utusan ulung dari Sjn Alpha maka selesai sudah latihan serta kehidupan bersama MCK buat sidang ini.sidang baru sudah lain ceritanya...garis halus pada apulet semakin bertambah,maka cerita soljer semakin berat..walaupun pada asalnya aku ingat kami akan bergaji buta,tapi ia silap lajulaju.awal mula pertama mula cerita tetap tak sama dengan apa yang aku mahukan.

dimulakan dengan pt(physical training) yang paling susah iaitu p tidoq..XD
[susah ok sebab tidoq beralaskan lengan,kalau atas katil sambil selimut sedap jugak]

seterusnya dengan kelas peta.baru sangka kelas dekat dewan biasa,rupa atas puncak bukit sana.mak aih sudah la 3tan rosak,terpaksa la berjalan kaki.mujur hujan sudah reda,kalau tak semakin mencabar kelas pagi ni..>_<'

cerita kelas peta memang awesome sebab dapat gaduh demi tegakkan jawapan masing-masing.walaupun hanya cari coordinate,ia bukan tugas mudah.mujur peta yang dibekalkan baru 10tahun lalu,kalau tak semakin sukar tugasan kami.

petang itu sebagai penutup kelas diganti dengan perkara yang semakin awesome.berlari-lari dan pabila tiba di jambatan runtuh masing-masing menjadi biawak.merangkak dengan penuh keayuan sebelum merentas halangan.

kedebak...kedebuk..sampai ke rak monyet.tempat yang menjadi kegilaan gang soljer.papepun aku berjaya merentas semua itu dengan penuh gaya.paling setail bila kami jadi biawak sambil berenang-renang dalam rak monyet..=_=''...

last but not least semua ni ditutup dengan jamuan awesome.untungla sapa lahir bulan mei.bole potong cake.^^...gang thundercats nie len tak ada.kau kasi makan dia diam.kau hulur kamera die posing teruk..=)


p/s:adios inter..welcome senior 
cerita aku sebagai soljer mungkin tak sama dengan mereka.apa yang jadi tadi semua kenangan hebat ^_^

No comments:

Post a Comment