Saturday, February 23

ukur baju di badan sendiri

setelah dua minggu bercuti,latihan mingguan bermula kembali.
hari ni fitting baju No.1..yaa baju ya di tunggu sejak duatahunsetengah yang lalu.cukup lama,agak lama.nak dapat pun bukan gedebuk,banyak yang kena lalui..hurmm

baju No.1 da siap.masa untuk cuba dan seriusly baju aku sangat tak selesa.dengan seluar yang ketat,baju yang gila punya potongan.sumpah rasa nak nanes lajulaju.nak pengsan pun ada garagara baju terlalu ketat.aku sangsi sebab aku sorang je camtu.yang lain baju longgar,chomey je bila pakai.aku?..arghhh

aku mula rasa aku bakal tumbang dalam parade.haishh minta jauh la.
nampaknya mulai saat dan ketika ini misi berdiet perlu bergerak ganas.jika tidak aku pasti sengsara.tinggal tigabulan sahaja lagi untuk kurus....ohtidaklemaksedangberpesta.com...>_<

No comments:

Post a Comment