Sunday, January 6

panah asmara

bila mana sepatutnya aku harus bergelumang bersama nota-nota audit dan noise serta kertas exam past year...namun ia tidak menjadi yang aku inginkan.
pabila malam ku itu aku isi menonton drama cap korean itu tak harus terjadi

maaak kiah oit!..walaupun hanya menonton drama yang sudah lahir pada 2006,aku merasakan ia masih belum terlewat
seducing mr.perfect...itu cerita aku tonton tadi
lembut tak lembut nya hati akak soljer ni..boleh juga kesat mata.well mata masuk habuk out of sudden

terimakasih kerana membiarkan Daniel Henney memegang watak hero
mak kiah oit!...aku dari tadi sengih seorang diri melihat kecantikan hero itu


ohmykiah..sumpah mimik begitu make my heart melt >_<' 

again!..ohmykiah...sumpah beliau sangat cantik..jantung aku sedang bergolek pantas

 berlatar belakangkan lagu panah asmara cap afgan memang sesuai sangat as aku scroll down google image sambil ruang search bertaip Daniel Henney

akibat angau terlampau aku telah follow instagram beliau.harap maklum XO 

No comments:

Post a Comment