Saturday, January 26

tulah belum hilang

hari ni ujian masih berlangsung.siang tadi selesai ujian kawad.anak tekak ni kalau ada kaki memang lama cabut lari.nasib memang tak menyebelahi aku untuk kedua kalinya.dari sindiket 1 aku di tukarkan ke sindiket 4.DS yang jaga Pondok 4 adalah DS yang uji senjata Esparanza masa hari pertama.

begitulah malang nasib diriku apabila dapat DS cerewet.semalam cerewet,hari ni cerewet.semalam aku present paling last,hari ni pun aku test kawad yang 2nd last pulak.entah berapa kali hentak kaki aku tak pasti boleh jadi lebih 500kali...arghhhhh.menunggu dari jam 9 setelah siap lapor di padang kawad,di uji dalam jam 4.aku tak tahu la word apa lebih tinggi dari rare.cuaca semakin tinggi,level penat da menjadi-jadi,dan sememangnya performance mengecewakan,aku tak mampu keluarkan suara sehabis mungkin.sudah puas menjerit namun kecewa.

malangnya nasib bila aku melompat di tengah padang kawad.tak cukup itu di suruh peluk Wani di tengah padang kawad juga.kawad seorang diri macam orang gila,hentak kaki sampai tumit rasa nak pecah....oooohtidak!.cepat la berlalu 1minggu ni.aku semakin buhsan

ujian senjata berlangsung malam.seperti biasa aku tulis jawapan di tangan.jawapan lain kau tak perlu risau kerana akan diberi cuma kau kena pandai adjust la.itu yang rare dalam ujian asykar,tak macam test yang kau ambil dalam kelas.dalam ujian ni kau nak discuss pun selamba je.confirm DS akan tolong sebab matlamat mereka mahu kami d asykar lulus..fuhh

gaya Stap K***za** dan Tn S***s*l sangat aku loike.

kalau kau tengok muka Tn  S***s*l confirm kecut perut.agak bengis,tapi hati cute.
paling setail beri jawapan,skema da ada cuma tayang pada kami.dengan setail sendri sumpah tak boleh blah 

buat masa ini  Stap K***za** menjadi pilihan hati ladies.well aku tak terkecuali.gaya beliau yang bersahaja dan ada setail tersendiri,serius tak tipu mata tak lari usha.dari cara bercakap,berjalan dan gaya-gaya lain.nama pun rare,orangnya rare.waktu kawad tadi Stap K***za** siap baling kerusi dan botol di padang kawad.tapi itu cuma mainan psikologi


esok last pay.mohon DS untuk peta yang terbaek.moga nasib lebih bertuah.sudah la VC akan turun padang..haishh.aku cuak 

No comments:

Post a Comment