Friday, January 4

satu jatuh dua bangun

The world is ahead...left your home behind


permulaan dua ribu tiga belas
permulaan januari
permulaan minggu pertama
 permulaan examination semester V

satu pertama berjaya di tumbangkan
Ya!paper design wastewater
apa perasaan?..jangan tanya
kenapa?..jangan sibuk

perasaan bercampur baur paper pertama di tumbangkan dengan satu kisah wayang cap GSC
okeyh la tu..setelah agak lama tak menonton screen besar,aku yang asalnya cuma bertanya cerita itu pada TS,tak sangka beliau ingin menonton sekali lagi...maka set


baik..bagi aku yang agak minat kisah epic,kena tahan untuk menghabiskan kisah ini lebih duajam pun tak kisah.
best ke?...well aku nanes tigakali.dialog yang lahir tu tetiba aku rasa seperti jujur..maka matamasukhabuk kot.adesadesades.
baik..cerita ini buat aku berangan if its really happened.elok sangat la dengan aku yang kuat berangan ni
tapi aku tetap tak puas hati sebab kisah ini ada sambungannya.melihat pada endingnya tadi buat aku rasa nak muntahkan balik bertih jagung tadi....arghhh serius tak mahu angkat pungkuk dari A09




movie da..jalan da...belaja?
audit..noise 


No comments:

Post a Comment