Friday, January 11

tiga jatuh

seperti semester lepas..paper terakhir aku keluar awal.haish
harap-harap resultnya tak sama macam paper terakhir semester lepas yan aku keluar awal juga...>_<'

perkara yang lalu jangan di kenang...hidup diteruskan

tarik nafas panjang...viva cattle farming serta viva individu selamat di lakukan
normal la hasil kerja di reject..maka slide cattle farming perlu ada penambahbaikan

viva individu..pagi tadi baru decide nak buat petang hari yang sama
tengahari sesudah lunch baru aku buat slide
memang setail teroq..slide sebelas halaman siap
 bagaimana dipersembahkan aku hanya biar waktu dan kata-kata yang bakal lahir tentukan

tajuk fyp masih belum terungkai
aku,wajik dan drS masih belum ada kata putus untuk tajuk fyp
walau ada beberapa idea sudah dilontar..permasalahan akan timbul juga
pembacaan serta research lebih mendalam itu harus untuk tajuk menarik
kelihatannya seprti tiada bantuan dari postgrad..bergerak la sesendiri yang mampu

mohon..masa itu masih ada
ilham itu akan muncul
peluang itu menjadi cerah
mohon yang baik


mood:pulang dulu bagi persediaan exam asykar pula.aduyai...
mencari persediaan mental dan fizikal 

No comments:

Post a Comment