Thursday, April 25

cita dan chenta

antara cita-cita dan chenta...bawa aku terbang

cita itu boleh jadi no1,dan chenta itu boleh jadi bukan no 2
atau
chenta itu jadi no 1,dan cita itu boleh jadi bukan no 2
 pening?

well..to make it simple..cita dan chenta kena jalan sama-sama
sebab?

ok..to make it clear..bila kita chenta dengan apa yang kita buat,for sure kita akan buat sesungguh-sungguhnya..betol tak?..bila rasa chenta tu tak ada mula la buat ala kadar je.bila sepenuh hati,sepenuh jiwa,sepenuh raga kita place pada cita tu or apa yang kita buat,inshaAllah semua di permudahkan.

lets say..kau nak pikat cikaro.hati tu kalau da suka,mata kalau da berkenan..lautan akan aku redah,kilat akan ku tempuh.logic tak?..cikaro punya hal,kau sanggup sacrifice.
sama la macam cita-cita.bila kau da jatuh chenta dengan kerja kau buat,sure kau akan start dengan mantop dan berkesudhan dengan mantopss jugak

kalau dulu aku oernah ada cita mahu jadi pilot,cita itu masih mekar
cita aku mahu buat yang terbaik,jadi yang terbaek dan rasa terbaek.kalau kita baek,maka baek la laluan kita.well aku perlu admit aku manusia normal,kalau aku da terlajak jauh mohon kejutka aku dari lamunan ^^


p/s:semalam ketemu anwarhadi.tapi aku tak amik gambar bersama sebab aku rasa tak perlu kot.cukup untuk lihat dari dekat sambil jiwa lonjak gembira kerana warna baju kami sama..heee.mungkin kalau aku berbajukurung biru mungkin aku da gewdiks semacam sebab dia berbaju melayu biru =p 

No comments:

Post a Comment