Friday, April 26

true or dare

ini game aku baru main tahun ni
main bersama akak thundercats...ini yang pertama dan mungkin terakhir
permainan agak lucu bila kena mangsa yang sudah di beri target awal..turn aku soalan tidak la sampai pecah kepala,dan aku pilih true

tapi aku noticed sesuatu..nama si dia..ya dia yang aku ada crush sikit untuk 3tahun nie..dia yang aku ada main mata duaminggu sudah..dia yang aku ternanes untuk reason merapu..dia yang teman aku suruh lupakan dan move on

ya..dia yang sebenarnya rupa cuma biasa..tapi dia ada karisma tersendiri.walaupun akak thundercats kata tak suka sama dia,tapi nama dia yang banyak terucap dalam pesta malam tadi.dia yang banyak akak thundercats menyampah..tapi nama dia dan soalan berkenaan dengan dia sering di tanya.
nampak tak..bertapa dia mendapat tempat dia hati akak thundercats.dalam setiap acara aku perasan mesti ada nama dia

ok la..secara personal..so far yang aku nampak kat dia..yang aku tengok kat dia..ok je..tak la teruk mana.tapi ada la teruk sikit.tapi kadang tu ada manfaat juga.kalau la teman aku tahu,bila aku sedang down,dia akan muncul sebelah dan beri tips untuk maintain cool...heee
kadang tu aku perasan dia ada satu tarikan..well tak semua ada.jangan dia ni species ayat gunaguna dah la..huhu

tapi ada satu hal aku tak puas hati.aku tanya soalan pada satu cikaro ni.well aku tengok status dia semacam je.kata orang,status kita melambangkan personality kita.dan aku selalu persan bila soal pesbuk dia berkongsi soal chenta dan aku tertarik untuk bertanya jika ada yang bertakhta di hati.

aku tahu dia tak berkata benar..aku tahu..dan aku tahu..ini semua poyos..well soalan aku cuma terbatas dalam skuad je.yang aku paling tak boleh blah bila dia tanya aku ada apa-apa dengan si kecik tu ke.welll si kecik tu bukan skuad aku pun dan aku rasa she has no right to ask me that question.itu da keluar topic and this is the second time she ask me.sooo apa masalah lu sis,you have no right to stop me to flirt dengan sape pun..ye dak,,nampak sangat cikaro ni intai wall aku...haish

stress ok..tanya sekali da la.do you need to repeat over n over again.what did you expect from my answer.if yes pun..for sure kau akan nampak aku tukar status dari widow ke married...puas hati

No comments:

Post a Comment