Saturday, April 13

perasaan itu

aku tak pasti jika ini normal atau abnormal
suatu perasaan bila kau crush pada satu orang tapi at the same time with different person kau rasa selesa untuk berkongsi cerita pada yang lain

satu situasi..kau suka A..tapi kau selesa untuk merapu dengan B.so siapa yang kau suka sebenarnya.ke aku sendiri sedang tamak untuk dapat semua tu...ishishish

tapi si B mahu seseorang yang baik akhlaknya..dan aku?
lihat chermin..lihat dengan teliti..apakah aku baik akhlak?..hurmm..fikir dalamdalam

kata teman aku harus move on dan lupakan A.kerna teman kata aku deserve yang lebih.ok tak dinafikan si A agak rare.tapi entah.kata teman suka aku pada A sudah lama cuma aku menafikan.
kata teman aku harus move on,tapi masalahnya aku main mata dengan A.arghh...
kata teman, A tu tak punya rupa,dan aku akui cuma ada suatu tarikan ada pada A walaupun dia rare.

dan B..hurm...adorable..baik akhlak walaupun B nakal dengan cara sendiri
aku dan B pernah ada kisah rare..

ya aku tamak
itu la kehidupan seorang single..bukan mencari chenta pun.cuma cari pasal

well kalau kau suruh aku pilih untuk couple..maaf aku cuba untuk tak hadirkan word itu dalam hidup
aku cuma mahu warnakan hidup dengan perkara yang rare

well bila kau duduk sorang diri sambil hadap laut bertemankan secawan kopi,kau akan senyum sendiri dengan keletah jiwa yang entah apa-apa

No comments:

Post a Comment