Wednesday, April 24

mulut punya kisah

benar kata bidalan..kerana mulut badan binasa..kerana nila rosak susu sebelanga

aku tak pasti perlu rasa bersalah atau ia memang salah aku atau aku rasa bersalah masa sendiri
kata orang jangan sebarkan aib,ya..ak cuba tak buka pekung di dada hanya berapa kerat sahaja yang tahu atas sebab personal.cerita aku yang cuma ingin dapat kesahihan bertukar jadi kisah lain.mula pula timbul isu sebar fitnah,sebar propa..dari kisah yang tahu hanya beberapa orang akhirnya jadi semua orang tahu dan mulapersoalkan.

kata dia nak tutup aib.ok..aku tak jaja apa.mereka kumpulan kecil tak jaja apa.tapi kerana sikap ingin tahu terlampau dari seseorang lain perkara ni umpama virus melanda dalam negara.dari satu pihak terbabit,sekarang da banyak pihak mula persoalkan..sigh*

haish dis week ada inspection lagi..harap sangat ia tak jadi.kalau ada aku da bole rasa gelombang hell night nak mai minggu ni...arghhh aku semakin menyampah dengan semua ni

No comments:

Post a Comment