Saturday, April 13

ukur baju

fitting baju tauliah yang harga rm1.5k untuk kali kedua berlangsung semalam.fuuh baju yang muatmuat pada badan.pada fitting pertama aku hampir nanes dengan baju ketat itu dan usaha sedaya upaya untuk jaga makan dengan harapan muat baju ni untuk fitting kedua.ok memang muat dan muatmuat.kata CI aku da serupa pakai kebaya sebab baju tu terlalu sempit dan aku siap cakap kat tailor tu kalau dalam masa duabulan badan saya naik macam mana.tak rasa nak mati ke pakai baju ni.

namun apakan daya,tailor tu siap cakap awak kena la jaga badan tu jangan kasi naik.wakluu aku tak mampu kawal nafsu makan bila nafsu tu nakal terlampau...haishh
setelah CI bising dan bising dan setelah 5pasang mata dok tenung aku dalamdalam,akhirnya Pak Brahim selaku tailor harus akur untuk besarkan baju aku...
yesyes..misi berjaya dan aku boleh makan dengan seronok ^_-

apakan nasib bila tailornya lakilaki,sure la dia nak tengok cikaro tu pakai baju ketatketat..apa ke rarenya dia.gila apa nak aku berkawad dengan baju ketat.ingat ni fashion show ke...arghh...stress aku
aku makin stress bila 5pasang mata adalah lakilaki.malu weyh..tapi nak buat camne da dunia a**** ni dipelopori kaum lakilaki..ingat aku suka tayang badan kat pacik tua ni..stresss  x_x

No comments:

Post a Comment