Monday, April 22

dia datang

dia datang tadi
baru je..beberapa minit yang lalu
tujuannya dia mudah malah aku tak menjangkakannya
dia dan dengan niat,niat mohon kemaafan

aku yang sedang menikmati tiramisu jadi kelu,terkasima,terdiam
dalam fikiran mula aku fikir sekarang dah bulan syawal ke?..
(well sangat common bila orang mohon maaf bila tiba hari raya,kalau bukan hari raya memang jarang dan aku rasa boleh bilang)

 niat dia suci,niat dia murni..minta maaf ni perlu lagi-lagi sebelum tidur,maklum la kau tak tahu billa nyawa dicabut,tak kan kau nak mati dalam keadaan kau benci seseorang,well to be honest hati kau tak rasa lapang kot bila rasa marah,dendam tu kau biar exist dalam diri.
serius ini benar.bila kau mula maafkan dia kau akan rasa satu beban sudah kecundang

back to topic..aku harap dia yang datang with good niat,aku harap bukan la satu action yang tak dijangka terjadi....hurmmm

lets pray that everything will be nice =)

No comments:

Post a Comment