Tuesday, June 12

1 down...5 to go

kehadapan drM dan missF,

awal mula pertama mula kerana maaf atas ketidak berjayanya saya menemui jawapan dalam buku yang sudah diprovidekan.saya sedar ada 2buah buku dan  2set kertas berprint yang masing-masingnya berkaitan dengan undang-undang.isi kandungannya jelas menceritakan tentang akta dan section yang terlibat.saya nak minta maaf atas tulisan saya yang terlalu mempersonakan sehingga pada firasat saya,mungkin mata harus digosok berkali-kali baru dapat baca dengan tenang...

saya juga merasakan jawapan saya harus dibaca dalam kondisi yang tenang,agar tiap huruf yang saya bentangkan mudah difahami.disini ingin saya nyatakan,saya memang gagal memahami bahasa undang-undang dalam mother tounge saya.ini terjadi kerana saya belajar menggunakan bahasa international instead bahasa ibunda...saya ingin sertakan disin,mohon penambahan masa kerana ia tidak mencukupi.paham-paham je la,tulisan saya da la owesome,bila masa berlalu pantas ia semakin owesome.saya sedar drM beberapa kali menjeling melihat hasil tulisan tangan saya.saya paham ia terlalu pesona sehingga menarik perhatian...huhu

saya sangat berbesar hati jika drM dan missF dapat beri grades yang baik untuk booklet jawapan saya.maklumla,tulisan saya sangat owesome sampai tak larat nak baca lalu diberi A+ dengan percuma.

sekian,terima kasih

yang benar,
tulisan chanteq =) 

No comments:

Post a Comment