Friday, June 29

kemas mengemas terkemas

argghhh...benda paling tak cool bila harus packing barang.aku kalau boleh nak kekalkan saje pertahanan ni sampai habis sekola.mana taknya,barang menimbun...nanti buka cuti,kena kemas balik.sudah la bilik baru tak tahu lagi ceruk mana.berbekalkan bag aku yang sarat membunting,buat aku semakin stress.

aishh..sudah la setiap sidang barang bertambah,agaknya parents aku kena bawa tigatan la gamaknya nak pikul barang aku tu.the awesome moment bila kau nak packing barang,beg da koyak dan semakin nazak...semakin sedih bila mana aku harus bungkus baju-baju tu dalam plastic sampah...sedihsedih..berapa kampit plastic aku tak larat kira.jiran tetangga sampai tak larat gelak dengan gelagat diri memunggah barang...

out of sudden aku rasa almari tu macam poket doraemon pun ada.punggah punya punggah,ada je barang tertinggal.sampaikan ada baju mak aku tersadai sekali dalam bungkusan dan sememangnya harapan untuk aku korek balik memang tak la kan.nanti aku da rasa macam cari hint pulak...haaaiish.

sesi kemas masih tergendala...esok siang aku sambung semula ==''


*confirm kalau ayam bertelur memang tak jumpa punya laa

No comments:

Post a Comment