Monday, June 18

maaf lupa =='

lumrah sebagai manusia aku memang pelupa.kala aku terlalu leka menikmati keindahan dunia,kekadang aku terlupa tujuan aku sepatutnya.bila aku sudah terlupa ingatkan daku wahai rakan...ingatkan daku wahai teman...kejutkan daku wahai makhluk ..jangan  biar aku bermimpi terlalu lama.jangan buat aku terlalu dan semakin selesa dengan apa yang sedang terjadi.

maaf jika aku terlalu berahsia dan tak jujur.aku mungkin punya sebab sendiri.boleh jadi aku segan dan aku tak bersedia.

mendengar percakapan sebentar tadi buat aku terpukul bertalu-talu.tanda terasa panahan kata.umpama tempias pun ada.bertubi-tubi aku rasa.maklumla,kekadang aku tak sedar dan kekadang buat tak sedar.bila aku selalu rasa diri itu di landasan benar,aku silap sebenarnya

...... maaf ....


No comments:

Post a Comment