Friday, June 29

habis daa

dimulakan dengan beriberi di pagi hari buatkan kembung di perut semakin kempis.kalau makhluk lain lena di atas tilam empuk,aku da siap tido dalam jamban..mak aih apa silap tak tahu.apakah terlalu stress dengan paper terakhir?..aku tak pasti.mujur aku da spare ubat siap-siap.gara-gara tak larat sangat,ubat kunyah tu aku siap kemam dalam jamban...fine sedikit geli yeaa,tapi aku masa tu tak pikir pe da.dari terus giggling tak tentu arah...ye dak?





since hari ni last paper,aku memecahkan rekod keluar awal sekali lagi.ku sangkakan diri ni agak awal,tetapi silap sebenarnya bila aku kalih belakang...haram,satu makhluk pun tak ada.ntah bila dorang lesap aku jadi khuatir...memandangkan kesihatan perut tak berapa stabil dan air 100+ tak mampu membantu,aku dismiss awal....meninggalkan kurang dari sepuluh makhluk yang masih bertungkus-lumus hingga ke saat akhir.



bagi menutup sidang kali ni,akak-akak tuzKi bersepakat untuk dinner bersama.ia menjadi awesome sebab dari siang tadi aku tak jamah nasi pun lagi,hanya dua keping roti menjadi peneman perut yang kriukkriuk dari tadi...gara-gara da lama aktiviti begini senyap,bila da kumpul walau tak semua,ia asyiik sangat.masing-masing sedang gabra untuk minggu hadapan...haiish intern..intern...selesai mengembungkan perut,akak-akak tuzKi pakat dok peluk cium.maklum la,lepas ni nak cuti,entah bersua lagi ke tidak...huhu

selesai makan...misi dalam kepala hanya nak packing barang.baru nak semangat,tiba-tiba akak soljer datang ajak kami p markas...hoho...gara-gara sebulan lebih bercuti dari training bagai ni,memang sumpah aku tak jejak lama da.hingga saat tadi aku jejak semula bersama akak dan abang soljer.berpicnic di bilik karok memang awesome.walaupun makanan ala-ala bujang,tapi sumbangan suara yang yakin sedap,nyaman juga la jamu selera...hoho...makan second round...i loike sangat >_< 

puas tak puasnya berkarok,duabelas lebih baru pulang.masing-masing da letih..kalau tak dilayan letih tu,mahu ke siang tak lepas microphone tu..huhu 

No comments:

Post a Comment