Saturday, June 23

please be nice laa

baik..permulaan tiga paper yang tak berapa memberansangkan.penantian tiga paper yang masih di depan.bila mana aku keluar dari bilik persidangan mahupun dewan peperiksaan tanpa seurat senyuman tandanya hati sudah mula redha.dan bila sampai ke kamar terchenta,aku terus layan runningman,tanda aku mencari semangat semula...aish kenapa la harus aku complicatedkan hidup yang tak berapa awesome sangat ni

menanti tiga paper yang sedang baris rapat buat aku tak keruan.apakah ini caranya aku mensettlekan bulan jun ku?...ohtidak.com...selesai exam semua ni,ada perkara lain yang sedang menunggu hebat.sesuatu yang aku sendiri tak pasti bagaimana ia bermula...

arghhh ini semua semakin rumit..INTERNSHIP!..haruskah aku laluinya juga?.sudah la beberapa malam aku asyik mimpi perkara merapu dan setiap mimpi tu berkaitan soal intern...

memulakan kehidupan july ku sebagai budak intern...buat aku lebih rela bertraining dalam hutan walaupun kena hell di tengah ladang sawit atau kena jemur di ladang new zealand.aku juga tak kisah kalau tak dapat mandi walau seminggu pun,asal dapat dedak kira fine da.>_<''



life is all about try and error

kepada paper air pollution..remote sensing..statistic dan internship ku...tolong la behave.jadikan ia cerita indah untuk hidup.akan aku wartakan jika kau menjadi baik..=) 

No comments:

Post a Comment