Thursday, June 28

satu je lagi

setelah hampir sebulan dan lebih kurang duabelas jam dan lagi dua malam...saat yang aku nanti semakin hampir...
mensettlekan kertas statistic...
packing barang macam jiran tetangga..
lempar dalam stor...
naek bus lari dari pulau ni..
melebarkan pungkuq gara-gara harus kekal duduk untuk beberapa jam...
naek kereta dipandu bapak...
tiba di kampung halaman...
tidur di bilik yang dirindui...
memulakan tugas sebagai budak intern..

fuhh...detik dan saat mendebarkan
cukuupla hari ni menjadi sejarah bila pertama kali aku blah awal dari exam hall
ketidakselesaan  anggota badan dan tahap kewarasan akal yang membimbangkan buat aku cabut dulu
meninggalkan teman-teman yang masih tegar berjuang ke titisan terakhir
walaupun keinginan keluar lebih awal telah lama aku tunggu sebenarnya,tapi atas rasa hormat pada diri,aku biarkan kertas soalan dipenuhi lakaran indah


*tipu la kalau aku cakap aku tak experienced nie...==''

No comments:

Post a Comment