Tuesday, July 3

pertama kali

02070800H2012

dek kerana terlalu semangat dan rasa nebes terlampau aku tak mampu tido lena.sebelum jam6 aku da golek-golek macam ular kelaparan.memandangkan ini hari pertama ku gagah jua.

bergerak agak awal dari rumah..tepat jam 8 aku sudah terpacak di bilik kuliah.sepatutnya waktu lapor jam 9,maklum la hari pertama sekali menjulang tinggi.menanti detik jam 9,rasa nebes macam orang nak masuk meminang..ahaaks!

sesi taklimat keselamatan yang lebih menerangkan pada do and donts menjadi halwa telingaku.setelah bebelan demi bebelan yang mula memanas telinga ni,akhirnya aku dan makhluk jakun lain mula dibebaskan.task pertama yang nampak mudah tapi rumit iaitu mencari supervisor sendri.makk aih...kami cuma di inform mereka di blok mana,bilik number berapa atau lokasi meja di mana tidak di ketahui.da macam Runingman pun ada.huhu

gara-gara blok aku agak jauh menurut akak reception,dengan rasa tak malu,aku melaung satu pasangan yang sedang kalut menyelesaikan misi sendiri.permintaan ku mudah saja,mohon tumpang ke B15..hehe.argghh malu tak malu,dari pada peluh menitik ke bumi bek aku car pool sesape je.weee.huntungla tuan punya kereta sangat tu chomelz.Aulia namanya,kalau tak silap la since nama die macam gurlish sikit.hehe

tiba di B15,misi mencari enFoxtrot bermula.ok aku tak tipu,bila aku tertipu oleh mak guard yang beri direction yang salah.punya la sesat aku sampai ke B18,walhal B15 tu memang tempat first aku jejak.aku harus patah balik,mujur mak guard sesat tu da blah tapi di ganti oleh pak guard.memang owesome la since pak guard tu tolong aku cari sampai jumpe...lebiu kot.haha.akhirnya ketemu dengan enFoxtrot..=)

sila jelez laju-laju since aku dapat my own space..my own room..my own desk...my own pc and last but not least..i am the only gurl in this section while the rest is pacik-pacik.i'm awaiting the next species like me.tapi lagi two weeks kot.huhu

No comments:

Post a Comment