Thursday, July 26

ke sembilanbelas kali

26070800H2012

akhirnya,selesai juga misi letak alat.bole pula 1 je lokasinya setelah permintaan aku sendiri untuk cut down tempat lain...(senyum kegilaan)
the awesome moment is lokasi terakhir di B24 bole pula tempat Aulia berembunyi di situ.as kitaorang tengah minta permission,bole pulak aku tercangak melihat dia.ohtidak.com saya memang gatal.aku tak pasti dia masih ingat diriku atau tidak...sobs

hasih sudah la lama tak bersua,boleh pula tersua tadi.walhal baru semalam tetiba aku tercari-cari kelibatnya..hehe
the best is Aulia bersembunyi di rumah haiwan...kasihan beliau tercangak di situ..>_<

selesai letak alat,aku terpaksa repeat semula earlier location sebab ada maslah software.adeyh buat kerja dua kali.ak sangat tak suka.ni enMail punya pasal la nak data buat ratio.tak pernah aku belaja nak settle problem begitu.malah aku rasa ia sangat tak accurate.kemudian kami ke library,konon nak dengar taklimat,tapi more pada sesi jual url.huhu
maka dengar celoteh pacik dan macik berbicara =_=''

petang itu kami ddiminta enFoxtrot ke bilik kawalan mencari enLan.mujur aku kenal enLan jadi tak sukar mencarinya.ketibaan kami disambut baik.lalu kami dibawa ke makmal safety untuk di explain cara calibrate bagi surveymeter.
normal bagi setiap apparatus yang kau guna kena calibrate ye dak..cuma seberapakerap dan bagaimana itu menjadi tanda tanya.pelbagai version juga telah kami lihat.enLan memang tak kedekut ilmu.sejak pertama kali jumpa dulu aku perasan sikapnya akan cuba explain sesuatu itu dengan sebaik mungkin.

sesi soal jawap juga ada.malas kami juga di inform jika kami nak pinjam alat-alat dari agency ni tiada masalah.mohon buat research on behalf pun boleh since ni kan research centre.malas kami juga sempat diberi idea bagi FYP...rezeki
enLan tidaklah menerapkan ilmu surveymeter je,malas ilmu kemanusiaan juga ada.normal la dalam kehidupan ragam manusia akan ada di mana-mana.tak kira di sekola atau tempat kerja.kata-katanya sungguh inpired diriku.melihat dunia dari view berbeza

selesai perjumpaan itu,pengambilan alat bermula..maka sesi download data seperti selalu

kelewatan ku keluar dari office ada faedahnya kerana aku anggap itu rezeki untuk berselisih dengan Aulia sekali lagi...haha...maklum la bangunan kami beza,maka sukar untuk berjumpa =p

No comments:

Post a Comment