Sunday, July 8

kelima kali

06070800H2012

hari yang paling aku nanti hari jumaat.tandanya sudah selesai fasa pertama intern.rutin aku macam biasa pagi lagi pergi buat sampling.janji mereka jam 9,jadi aku gagahkan diri keluar awal dari B15 menuju ke B13.cuaca sejuk ditengah belantara sangat syiok untuk jalan kaki.so aku pun menuju ke makmal rahsia...ketibaan yang agak awal,gara-gara kakiku melangkah laju.yang baru sampai baru en.marikh.hurmmm

gara-gara mereka punya kerja nak disettlekan,aku pun tercangak sampai 9lebih.buhsan laa jugak,mujur ada radio buat halwa telinga.hari ni sampling di B11,since lokasinye agak jauh,maka pergerakan menggunakan kenderaan.nak jadi cerita banyak pulak asykar regular kat B11,aku pun jadi kaget,maklum la yang datang semuanya berpangkat besar,bukan saje local,dari negara lain pun ada...dan entah macam mana aku terkantoikan diri dengan enRidi bahawasanya aku pun asykar juga,cuma aku ni masih disimpan lagi la...huhu.

sampling hari ni kami buat tak sampai satu building,hanya mampu di level 3,maklumla alatan tak cukup.nampaknya aku kena tunggu jam 4 baru dapat semula untuk buat data.tapi entah macam mana,software tu tak dapat detect DOSEman PRO...maka tertangguhla kerja aku lagi..haish..

tengahri tu settle je letak DOSEman PRO kat B11,enPeas ajak aku,enMalik dan enWan p mengular.katanya bukan selalu.biasa la hari jumaat orang semua da pakat malas.semua da mind set tunggu weekend tiba je.kata mereka bole la meeting sekali pasal misi aku membontot mereka p site nanti.aku dengan rasa tak berapa malu pun follow je.maklum la kalau balik office,memang confirm aku cangak je.sementara menunggu jam 12,aku pun on.

hoho...baru 1st week da pandai lari.memang setail terok.dorang siap suruh aku cover line sekali.aku yang sedang malas teramat memang da kena sangat la tu.

balik dari mengular dengan depa,aku minta permission pulang ke office,tapi setelah melihat membe intern yang sedang leka mengunyah nasi,aku pun p join sekali.maklum la,kalau da malas tu malas sungguh.elok aku tengah lepak je,aku nampak kelibat boss baru cabut dari office.so memang da peluang hebat,aku terus sambung duduk tunggu emak ambil...ngeee

No comments:

Post a Comment