Friday, July 13

kesepuluh kali

10070800H2012

yeaaah!..hari ni tanda sudah genap 2minggu..fuhh...7 more to go..cepat-cepat la settle cerita intern ni sebab aku boleh dapat konklusi sepanjang waktu ni aku semakin expert menggodak link yang aku sendiri tak biasa p..terimakasih pada pihak IT sebab tak block website yang membenarkan aku main game secara online.tak kisah la betapa bosannye game tu janji tidak la membosankan penantian aku selama sembilan jam menanti untuk pulang.

since next week ada kerja luar,maka hari ni aku tak buat sampling.so,activity hari ni lebih kepada mendownload data sampling semalam yang sengaja aku tangguhkan.selain itu penuhkan masa dengan main game online sambil konon-konon buat reading mengenai radon...heuheuheu

disebabkan rasa malas menjulang tinggi...aku umpama mengisi masa cuti dengan berada di sini..hehe

tengahri tadi aku pulang..maklumla rehat lama,dari aku mati kutu baek aku pulang eventhough makan waktu.nak jadi cerita, masa aku mai office balik pun da terlebih waktu..seyes dok buat teroq.orang-orang besar kat sini da sibuk buat kerja,dan aku masuk dengan muka toyaa.nak cover lambat tu aku buat-buat la hantar barang dekat B13...ngeee

di rumah tadi..al-kisah hari ni ada ode..boleh pulak tak cukup bebrapa bungkus,so kena masak lagi.pulak tu habis bahan mentah dekat rumah semakin kritikal..maka beli la yang da siap.da aku secara tidak officialnye jadi bidan terjun yang sangat awesome dalam bab masak.masuk dapur pun boleh kira,terus-terus nak pegang kuali besar.da tu buat pro pulak.maen taram je buh apa yang jumpa...aku taw ayah sebenarnya nak marah dengan action awesomeku,tapi akibat terlalu penat tak kuasa da...huuhuu

bila ayah da start pegang sudip,aku dengan kelam-kabutnya bersiap nak p kerja balik...^_-




notakaki:hari ni result UPU keluar dan adik aku da sama skola denganku.apakah ini berita gembira atau sedih?..aku tak sure..huhu

No comments:

Post a Comment