Monday, July 9

stress tetiba

yeaaa di sini ingin aku berlaku jujur bahawasanya menjadi translator itu sukar.sudah la pepagi ni aku tercangak hampir sejam menanti pintu dibuka...boss-boss kat office aku hari ni pakat offday..motif?malas nak attend meeting dengan GM.fine la biarkan aku tersadai depan pintu macam gelandangan.sobsobsob..mujur ada pacik IT yang invite aku lepak kat bilik dia.katanya setelah sepuluh tahun bekerja,first time dia lihat ada makhluk tercangak begini....=_='

baek la...sudah la enFoxtrot datang lambat.baik di maafkan...kemudian di akan outstation sampai khamis ni..baik ia berita baik.dengan itu aku tabalkan bahawasanya sewaktu aku taip post ni,aku keseorangan dalam office...gila forever young kot...>_<

task yang diberi kedengaran agak mudah..tapi mampu buat gas-gas dalam perut ni menggodak laju.aku rasa tak patut kot dia suruh translate esei yang aku beri dalam english pada malay version.da la bahasa scientific tu agak sukar yaa di tukar pada bahasa.....arghhh rasa nak jerit lelaju je.aku sendiri baca text dalam english tu pun da mula rasa berguguran air mata.

sudah la tu suruh aku buat repot.masalahnya...dia sendiri tak ajar aku macam mana nak baca graf tu..memang aku ni owesome teramat sampai boleh buat begitu macam pro.argh rasa nak jerit bertubi-tubi je.kalau anak tekak tu boleh cabut,memang tercabut sampai aku sendri malas nak kutip..*sigh

No comments:

Post a Comment