Wednesday, July 4

ketiga kali

04070800H2012

semakin hari semakin maju.level datang awal semakin menjadi-jadi.tak pernah aku sangka datang kala pagar baru di buka dan melihat kera berlari-larian mencari rezeki.

hari ni seperti biasa sampai je terus on pc..maklum la dapat bilik ex-pegawai,jadi lagak pun serupa pegawai..hehe...lepas window sudah terpampar,maka aku godek la link yang masih unblock.jujur aku kata,sepanjang tiga hari ni,arah pembacaan sangat melampau.rasanya  exam pun aku tak baca teruk macam ni.asal ada masa lapang je,aku buat reading.tajuknye cuma dua,tapi level mencari kedetailan umpama tahap dewa.level pemahaman aku tak pasti lagi takut sesat.

disebabkan semalam aku da belajar cara guna DOSEman Pro,so hari ni applicationnya.enFoxtrot membuat panggilan pada enRidi,arahan diberikan.aku harus belajar bagaimana alat itu di pasang dan bagaimana untuk transfer datanya nanti.so far aku rasa mudah sedikit,cuma part report sedikit merunsingkan.lokasi hari ni di setiap aras B15 dan di bilik yang terpilih.jadi aku pun membontot enRidi dan gedik-gedik melihat cara beliau membuat kerja.disebabkan lepas ni aku kena buat sendiri,maka level gedik harus menurun.alat tu kami parking lebih kurang 5jam.

sepatutnya hari ni aku harus present pada enFoxtrot tentang tajuk yang die beri.gara-gara beliau sibuk bergosip bersama enMael dan enDen,maka aku menggunakan kesempatan ni untuk buat segan masa sendiri.dalam diri aku berdoa semoga enRidi datang cepat,bole la aku membontot die p kutip DOSEman Pro tu.misi untuk buat enFoxtrot lupa dengan tugasan yang di berikan sukses..aku senyum lebar.sudah la tu,ntah kenapa enRidi rajin masa sendiri p kutip tak ajak aku.fine!....tinggai~~

hari ni aku balik agak lewat since kena transfer data sebelum pulang.aku di ajar guna software tu secara personal.gara-gara esok nak buat reading lagi maka memory harus kosong.ok aku memang suka bila space aku sudah mula penuh dengan alat-alat pelik ni.netbook seketul dan empat biji DOSEman Pro...lelong-lelong sapa maw angkat....harga alat tu mahu dekat 20k.kalau skewl aku ada memang setail kot baq ang.

mujur ada personal space.enFoxtrot sudah mula mengenalkan aku dengan report yang tebal-tebal.katanya bole beri idea untuk FYP nanti...aih semakin banyak la pembacaan aku nanti.tak pe pelan-pelan kayuh....^_^'

No comments:

Post a Comment