Thursday, July 12

kesembilan kali

12070800H2012

yeaaa...bila mana aku datang office hari ni,sudah ada yang tiba lebih awal.itu perkara awesome.
sampling di blok baru dan berlainan lokasi.kalau la aku boleh set kan bila waktu tamat intern ni.inging sahaja aku settle kan sampling ni cepat-cepat.

rutin yang sudah jadi rutin.asal pagi je amik sample.tu je la yang aku dok buat selama beberapa hari ni.
lokasinya di B19 dan B23

ohgatal.com.my...tetiba hari ni mulut dok kumat kamit menyeru nama Aulia.maklum la,die begitu gentleman telah menumpangkan aku dengan kereta merahnya.rupnye boleh tahan dan kesopanan tutur bahasa terserlah lebih.gara-gara tengahari tadi tetiba jiwa gatal laju-laju,nak jadi cerita...lepas settle makan dan dalam perjalanan pulang ke office ku lihat satu kelibat yang aku cukup kenal...ohtidak.com..Aulia!..terus aku senyum malu sambil mata meliar melihat Aulia  XD...

hari ni memang hari Aulia.petang tadi bila menuju ke B13,kulihat kelibat yang begitu menangkap pandanga.ia Aulia!...oh.tidah.com...apakah ini tanda permintaan hati didengari?..hakhak

so..di B13 aku belajar prepare sampling maklum la since next week aku kena ikut pacik-pacik B13 p nesimlan..hehe...harap-harap everything going well maklum la aku je d lady yang membontot depa..<_<

2 comments:

  1. mmg ohgatal.com.my suka lah tu. haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hakhakhak...nak wat camne penyakit gatal sentiasa ada di mana-mana...ngeee

      Delete