Tuesday, July 10

ketujuh kali

10070800H2012

ohtidak.com...bila mana aku rasa seperti mahu muntah dengan rutin harian.
seperti tiada perkembangan minda...perkara yang sama...bila mana matahari menjelang tiba,aku godek-godek doseman.lalu data di download dan dibersihkan.di letakkan di lokasi yang berbeza.
cuma huntungnya meronda je la..tapi untuk jangka masa yang singkat.kalau la ada makhluk chumel berkeliaran sedap gak mata melihat.ni tidak..balik-balik makhluk yang hampir kelihatan uban pada rambutnya...

arghhh....kalau begini punya kehidupan akan aku teruskan..lama-lama boleh jadi stress tak kira waktu.mahu saje aku lari-lari anak dalam bilik ni..*sigh

disini ingin aku nyatakan..aku sangat tak gemar ya kalau di tanya soalan yang tiada motif.aku tuju pada yang dua orang ni..haish rasa ingin baling bomb nuklear melonjak-lonjak dalam diri.nampaknya..orang begini memang tak boleh beri muka.lantak p la nak cakap aku kerek ke..bajet hebat ke...yang aku taw,aku da start panas pungkoq kat sini...haish

ok..gara-gara station di cameron memberi masalah teknikal,enFoxtrot akan outstation sampai jumaat...
apakah ia perkara baik?..aku tak pasti  =_='

No comments:

Post a Comment