Saturday, July 21

ke limabelas kali

20070800H2012

setelah beberapa hari tak masuk office,terasa janggal pula bila masuk office di hari jumaat ni.normal la bila jumaat ni minda da mula set mahu enjoy weekend je.kalau la aku mampu mohon cuti memang buat lama da.dengan ketiadaan enFoxtrot itu sangat bermakna.maka aku spent kan pagi ku sementara menunggu jam 1200H dengan main game.

mungkin aku patut tulis dalam report tentang skill yang aku semakin mahir,iaitu main game.since doseman belum charge,maka hari ni aku tak buat sampling.dan seperti useless pun ada.nak baca malas,dan buku yang ada atas meja sudah dirembat oleh budak intern yang baru masuk tu.cis,baru berapa hari tak da,habis buku aku kau rembat.dah tu kau tinggal yang tak da kaitan je.stress aku.sudah la meja mereka di luar,dan guys pulak tu.segan la aku nak p  paw balik kat depa.ku lihat pagi tadi bukan main banyak buku enFoxtrot kasi.aku pun naik jeles...huhu

tengahari tu aku pulang.sebelum pulang sempat juga aku berkenalan dengan sufi dan suhail.haish aku jugak yang make a move.patutnya depa yang tegur,maklum la depa kan guys,bergang pulak tu.

sejak menjadi otai ni,aku masuk office pun setelah enMail beserta sufi dan suhail yang sudah mula bersama tugas masing.aku dengan selamba jam 3lebih baru masuk.bukan pinta ku.minyak kereta time tu pula nak habis.kemudian aku ke B13 pulangkan baju enMalik.ingatkan nak cari enWan,tapi dia pun cuti.maka masuk office aku sambung main game..

ku sangka jumpa enFoxtrot next week je,tapi entah apa pasal rajin pula dia mai setelah tiba dari genting.mujur ada buku depan mata,buat aku cover yang aku tengah buat benda tak sepatutnya...hehe
since da petang,kerja apa dia bole suruh aku buat.nak tanya pun masa tak banyak.lappy yang ada data doseman pun tak ada.tapi tak apa.next week bertubi persoalan aku tanya.maklum la dua minggu tak bersua.

No comments:

Post a Comment