Friday, July 6

keempat kali

05070800H2012

yeahhh...pagi lagi kerja aku tak lain tak bukan p buat semak kat blok orang orang.hari ni aku muncul di B13 dan B15 mengendong DOSEman PRO bersama tripod stand...hoho

misi utama aku nak kesan samaada pejabat warga-warga kat sini selamat ke tak..atau ia dipenuhi gas bahaya.rutin harian..pagi p parking instrument bagai ni..petang p collect balik,then transfer data.

the awesome moment bila intrument ni da lama guna,kau jadi orang baru p godek-godek softwarenya.aissh.gara-gara resultnya keluar dalam bentuk graph terus,maka enFoxtrot suruh aku cari alternatif untuk cari dalam table.setail teruk baq ang.aku yang tak berapa buta IT bertungkus-lumus mencari.

bila time nak balik la baru rasa seperti orang hidup.kalau tak aku ni da macam minah skema yang ulat buku terlampau...hukhuk

*ohh tak sabar tunggu jumaat..tanda da limahari dan genap satuminggu aku boleh consider...=)

No comments:

Post a Comment