Wednesday, July 18

ke tigabelas kali

18070830H2012

seperti dijanjikan jam 0830H dan enSul sudah terpacak dengan isuzu putih...perghh kereta baru kot.ku lihat kelibat kriss biru dan gen2 putih masih samar-samar. settle punggah barang bagai perjalanan diteruskan.

gara-gara guna highway lekas,enSul memang nak lekas je sampai speed 160km/h.gila ke apa,aku tak pasti...=_='
pacik-pacik boroi di seat belakang sudah start urut dada,maklum la tak sanggup berpicnic di tepi highway lagi.manakala aku diam seribu batu,takkan la aku nak p nasihat enSul untuk pandu dengan penuh hemah,sedangkan seat belt pun masih baik di kedudukan asal..huhu

disebabkan pergerakan agak awal,maka pulang pun awal.settle je letak alat,terus menuju ke jusco soromban....mak aaiih ramai pulak makhlunya sampai aku sendiri konpius public holiday ke hari ni,tak pun ada sale ke...ku lihat amoi-amoi tu borong macam lepas ni ishtihar darurat tak boleh ke mana-mana je...borong tu sampai satu troli pun tak cukup...ishish

so pasaraya terpilih hari ni ialah jusco.port lepak di kedai electric dan  game centre..

sejak enSul menceritakan soal kewujudan smart tv yang boleh berfingsi dengan menukar suara,ia amat mengujakan enFiq dan enPeas untuk melihat sejauh mana kebenaran tu.mana la taw kalau sembang je.namun ia benar dan aku siap try lagi.harga tak perlu sembang la..paling kuat rm16999...kau mampu?  >_<'

enWan yang hilang ke mana aku tak pasti..begitu juga enSul yang terus jadi biskut.maka aku membontot enFiq dan enPeas p karok...ingat nak amik juga,tapi tak ada gang malu pulak.tak ada kes la aku nak karok dengan pacik-pacik tu...huhu

since letak alat awal,jam 1430 H da kutip alat tu.maka dapat balik awal lagi

No comments:

Post a Comment