Sunday, July 8

brader billion

kalau la aku sempat rekod adegan tadi mesti syiook.macam dalam iklan pun ada jugak.aku pun tak tahu apa yang kalut sangat sampai aku boleh terlepas kad simpan barang.kad tu pun mencecah bumi,dan aku bersama brader billion sama-sama membongkokkan diri mengutip kad tu.mujur tak terhantuk kepala,kalau tak memang da macam dalam drama pun ada.akibat rasa nebes terlmapu oleh brader billion tu,dia bole pulak dengan rasa confident pass aku barang lain iaitu helmet.aku yang sedikit terkasima,terus menjawap bahawasanya itu bukan milikku.aku siap tunjuk barang mana yang sebenarnya....aku boleh simpulkan brader billion tu agak malu kerana mak dan ayah baru sahaja menurun tangga dan melihat insiden itu.haish kalau la mak dan ayah tak ada bole jugak aku kenyit mata.maklum la tak dapat dinafikan brader billion tu agak chomey la jugak....hakhakhak  >_<

No comments:

Post a Comment