Sunday, November 18

eksesais mandi peluh 1

di saat rakan sekola mula sepi..aku dan asykar laen msih setia di sini.
heuw..kelas pertama bermula.kelas membuat pelampung.maklum la hari esoknya kami ada water confident.

peralatan membuat pelampung yang kelihatan mudah tapi perlu kreativiti tinggi.menggunakan kain hampar yang di isi dengan 2bag hitam penuh lalang atau daun kering.disertakan 2biji bag pack dimana di dalam bag pack itu punya kelengkapan bermula dari  alatan mencuci gigi sehingga baju masuk hutan,baju sukan,baju sejuk,tuala,kasut sukan dan seangkatan.pelampung itu lalu diikat dengan tali dan ranting kayu menjadi bahan sokongan.

 bermula dari kelebaran besar,ia dipadat-padat sehingga menjadi sekecil yang mampu.keyakinan untuk ia timbul buat aku sangsi kerana beratnya perghh sudah terbukti bila malam hari,tali-tali diikat rapi siap hari mula terburai perlahan-lahan...huhh..

 bagi meningkatkan moral diri yang semakin rendah,habis jr aku menjadi santapan mata.perasan gatal dan asykar itu perkara biasa.maklumla,muka-muka ni aku hadap seminggu ni...hehe

maka menly menjadi mangsa minggu ini.ku sangka aku sorang je dok usha beliau,rupanya habis ladies senior lain sedang mengalami hal sama seperti ku  =p

No comments:

Post a Comment