Thursday, November 22

eksesais mandi peluh 5

hari ke 4 latihan

 hari ini pra ujian peta...heuheuheu
menurut khabar lokasi baru.bukan tempat lama yang sama level dengan tiang pencawang
menurut khabar lokasi baru ni pohon sawitnya masih rendang.aku dengan sawit,aku tinggi lagi.kau bayang je la.

persediaan ujian peta ialah 33%..kenapa?
secara teori aku yakin.cuma aplikasi aku sangsi.

jam sudah 2lebih.makanan tengahari telah tiba,namun giliran sindiket aku mendaki puncak ketika itu.dengan perut lapar bergelora,teres-teres sawit aku teroka.sampai di atas menanti giliran seterusnya.memang terbaik la kan

10orang satu sindiket.seorang demi seorang sudah diuji.tinggal 3orang.normal 1penguji 2orang diuji,tapi kami ni nak settle cepat,so 1penguji 3diuji.dapat pulak Tn.Senpai.memang kami buat rare la kan.dengan ilmu nookharoom kami jawap soalan.
fine..bila disuruh tembak dengan kompas,aku buntu.tak ada tanda panduan melainkan tangki air yang jauh disana.dengan matahari terpacak tinggi,kalau suruh tembak memang silau mata.lokasi kami keliling hutang dan bukit hijau.buntu dan celaru.bila suruh explain memang awesome nak appply macam hareem.

si penguji yang sememangnya da buhsan,layankan saje kerenah kami.sewaktu lapor keluar baris sempat lagi beliau kata kami macam kartun..>_<

sesi ujian peta berakhir dengan pulang ke markas tek.kali ni tak pulang ke sekola semula.maklum la fasa medan telah bermula.waktu untuk tak mandi juga sedang bermula

No comments:

Post a Comment