Saturday, November 10

oops minta maaf..minta sori
kerana kau,hati aku malah mulut aku sudah mula bercaci maki
walau sebenarnya aku berhasrat mahu mula aktiviti carut-marut esok hari

dear mr Atus,

kau tahu tak bila pertuturan yang jujur tu buat aku rasa nak baling tinja lembu lajulaju untuk sumbat dalam mulut tu
ya!sumbat dalam mulut ko yang suka membebel tak henti-henti

 mr Atus yang dimenyampahi,

aku tahu aku silap tak turun baris untuk jangka masa yang lama
tapi aku nak jujur sama kau,bukan aku tak mahu turun,cuma enMalas menjadi penghalang pnRajin
kau tahu kata-kata mu mengguris jiwa aku yang suci ni

mrAtus,

sebenarnya,aku tak suka cakap hal tak baik ni.kau pun tahu bole rosak jiwa.tapi apa daya,kau da minta maki,aku bagi je la
tapi jangan risau,harihari yang bakal datang nanti,lebih banyak word "suci" aku kasi ok!

well...aku harap masa berlalu pantas.semoga aku tak bengong masa sendiri




~end

No comments:

Post a Comment