Friday, November 23

eksesais mandi peluh 6

alhamdulillah setelah bercalit 3,aku diberi kesempatan untuk membaca doa awal dan akhir tahun.
al maklum la..sebelum ini petang awal muharam pasti akan jatuh ketika aku sedang bereksesais.sebagai contoh waktu jr aku berada di awal muharam di tempat yang sama aku berada pada hari ni.cuma ketika itu environmentnya sedikit tegang.kisah awal muharam jr itu biar kenangan aku dan mangsa tawanan yang lain...huhu...ketika aku inter juga awal muharam jatuh ketika aku sedang berlatihan juga...agak sadis di situ.

*doa akhir tahun...ini cara kami ^^ 




selepas maghrib doa awal tahun dibaca.alhamdulillah..berjalan baik.semoga tahun ini mendapat rahmat dan keberkatan dari Allah swt =)

makan malam fasa medan buat semester ini.walaupun gelap.itu sudah mampu buat aku telan apa yang terhidang.suasana begini bukan selalu dapat rasa.boleh jadi ini yang terakhir..huhuhu

environment ini memang rare ^_-



makan selesai.maka perjumpaan seterusnya.amat dinantikan malah amat nebes untuk mengetahuinya.pemberian jawatan bagi fasa esok hari.mujur hanya 1platun sahaja disokong 4seksyen dan 1hq.

nama seorang demi seorang sudah disebut.sekarang sudah seksyen 4,namun namaku masih belum disebut...haiish nebes den.memang sah la aku dapat jawatan malam ni.mujur penjawatan agak mudah.setakat jadi crew 84mm itu tak berat jika dibandingkan sebagai ahli semboyan,sarjan,ketua seksyen atau platun komandan...huhu

maklum la..lagi berat jawatan,lagi hebat tugas.setakat senjata berat kau boleh pikul dengan selamba je..haha.

jawatan selesai.maka acara seterusnya orders defense disampaikan.ini tugas paling berat.ini tugas platun komandan.isi kandunganya sama seperti ujian tewt,cuma ia lebih mudah.

orders selesai..masa melelapkan mata.fasa yang dinanti akan ditemui esok hari

No comments:

Post a Comment