Wednesday, November 7

khuatir

well jika aku seorang guru pun pasti aku khuatir.

ya!khuatir apa student faham ke dengan penyampaian berjela-jela tu.
ya!student ni focus ke sewaktu aku aktif berbicara

aku khuatir.menjadi seorang guru dan menyampaikan ilmu.ia mungkin nampak mudah.walhal hakikatnya..haishh

.
.
.
petang tadi aku ke skewl.tujuan asal mahu ke lab.aku terjumpa guruku.guru yang aku attend kelasnya tengahari tadi.niatku cuma mahu ucap hai..namun ia bukan hai,malah persoalan dari guruku.

soalan beliau apakah aku paham dengan apa yang beliau cuba sampaikan tengahari tadi.hasrat beliau tidaklah pelajar itu tangkap semua kata-katanya,but at least ada sedikit input yang ko simpan dalam akal.

mujur topik hari ini melekat dalam akal.isunya sangat menarik.lagi-lagi bila ia ada kaitan dengan politik dalaman.
ok!bukan la nak cakap aku ni obses dengan isu politic.tapi kalau ko pusing ikut mana,akar umbi yang kau jumpa mesti ada kaitan dengan politic,walau hanya tempias.

well..nasib baik aku boleh elaborate apa yang aku paham.barangkali guruku bertanya padaku,since time kelas tadi tiada repond yang terpacul dari mulutku ini

No comments:

Post a Comment