Tuesday, November 20

eksesais peluh badan 3

hari ke3 latihan

dengan ilmu defend zero,aku sedikit gementar untuk ujian tewt ini.walaupun aku tahu team penilai dari kalangan yang aku kenal,tapi pe'el masing-masing tak mampu nak taw weyh.
seperti semalam,bus senior ladies tiba awal.walau masih awal,matahari sudah terpacak tinggi.aku dan mereka tiba di padang meha aka padang new zealand yang punya cerita beberapa bulan lalu.

keadaan yang panas buat kami semua terbayang macam mana mahu gali kubu ke paras dada jika begini cuacanya.pergghhhh mahu kemiskinan air dan kekayaan tona gelap pada muka dan tangan.

ini tempat ujian    




pra-ujian hari ini agak bertuah bila kami dapat peluang buat secara buddy.sudah tu buddy adalah rumate,alasannya mudah,nanti boleh berdiskusi bersama di kamar nanti...haha

menanti giliran agak lama.jam 12 ke atas baru giliran ku.dapat pula penguji Elle Botak . nervous punya pasal,time lapor mula tergagap.ditambah pula stress bila sketch yang aku buat penuh semangat hilang dikebas orang.arghh terpaksa pinjam sketch orang lain.walaupun sketchnya sama,tapi hasil tangan itu berbeza ok.sampai sekarang aku tak taw siapa yang rembat tu...haish

dengan ringkas..viva defend aku dan rumate memang nookharoom.apa jenis soalan diberi,semua aku hentam je.kalau mahu punish aku tak kisah,janji settle.mujur viva itu jadi sesi mengajar,so aku tanya apa yang aku pening.maklum la,tok guru banyak sangat.dan masing-masing ada falsafah tersendiri.yang menjadi mangsa...aku dan mereka.

ini viva defend.bukan dewan sejuk,tapi padang segar >_< 


ini sketch.masih ada beberapa layer tertinggal.dan aku punya hilang  


No comments:

Post a Comment