Friday, November 30

eksesais mandi peluh 8

hari ke-6 latihan

celik mata aku terus capai cangkul.dalam kepala sudah set mahu gali kubu sampai dalam.adjust bagi chanteq

sebelum matahari menapak tinggi kami harus stand by.aku yang pagi itu agak blur sedikit,maklum la tido tak lena dengan gangguan nyamuk maha dasyat.akibat dari itu,kelihatan muka aku sangat tak selesa.bengkak yang agak teruk kesan dari gigtan serangga yang aku sendri tak pasti.agak stress di situ..mata yang rasa sepet semacam,ditambah mulut macam sexy teramat malah pipi tembam semangkuk...

sejak tadi telinga aku berdesing macam bunyi lalat atau nyamuk berkeliaran di telinga.namun bila matahari mula naik sangkaan aku meleset bila tebuan tanah sebenarnya berkeliaran.terus statik sehingga tebuan itu rasa selamat dan berlalu pergi...fuuh lega...

gali dan gali




matahari mula bersinar.tumpuan hari ini lebih kepada menyiapkan kubu demo.manakala kubu personal hanya di peringkat 1 sahaja.
tumpuan lebih pada kubu GPMG.akibat terlebih tumu kekecewaan melanda kerana kubu yang hampir siap itu roboh!

robohnya GPMG maka robohnya satu empayar




moral down!..esok sudah hari serangan.kubu runtuh.lubang yang sudah gali dipenuhi tanah semula.gang ronda tempur inter siap nampak kejatuhan empayar agung itu..waktu hampir tengahari.bekalan air semakin tandus.seorang skuad aku sudah tumbang akibat dehydrated..makanan tiba agak lewat dalam jam 4..moral?..down!

i need more water!


suka atau sedih proses gali diteruskan.maklum la petang nanti ada orders baru.orders pengunduran

ini gambar asli.suasana kawasan defend.memang rare!


ini rare!


No comments:

Post a Comment