Thursday, February 9

peluh menitik

waktu menunjuk jam 1300H
time tu matahari sedang rancak mengambang
waktu tu juga la turn aku menjadi mangsa ikan salai

dengan beralaskan helaian peta yang besarnya dalam satu metre square,aku gagahkan diri baring tertiarap
mujur dapat DS yang diminati ramai atas keramahan dan kebaikannya
cuma tak sanggup buat kerja teman mentari mengambang je la

cuba kau bayang bila air peluh kau mula membasahi kertas soalan
ok!itu tak cool dan cute ok
habis kertas tu kembang beribu...kembang bukan sebab air tumpah..tapi peluh menitik

cuba kau bayang bila matahari mula mengambang
otak kau turut cair seperti peluh tadi

aku tak pernah sangka bila join MCK mampu bikin aku gila tak keruan
cuba kau bayang kalau lokasi kau ketika itu sama aras dengan pencawang
sama ada kepunyaan maxis atas celcom aku tak pasti
tapi yang penting aku berada di puncak

melihat ciptaan hutan yang indah lagi nikmat
chanteq sekali...=)

cuma nak sampai ke tempat tujuan kau harus mendaki...itu aku tak sanggup
bila mahu pulang kau gelongsor je
mahu atau tak kau tiada pilihan



malam ni test weapon...kemampuan akal masih berehat lagi
aiiish..

No comments:

Post a Comment