Friday, February 10

terpekik terlolong

pagi ni padang minden bergegar dengan pekikan akak-akak and abang-abang thundercats
ni gara-gara memberi arahan tanpa anda makhluk di depannya
wayang semata-mata
maklum la..nama pun ujian

malang betol nasib sebab aku antara  makhluk awal
baru pakat nak menelaah pagi tu,tapi apa daya

jerit punya kuat sampai nak terkeluar anak tekak
batuk tak batuk la jugak...aisyh..
mujur DS bagi cokelat,sedap gak tekak nie

gara-gara silap bagi arahan,mahu tak berkali-kali aku terpekik
exam selesai

exam seterusnya di fasa medan
yang ni paling kena kuat...kalo la tenaga aku sehebat sapi memang akan aku gagah
kalo roh sapi boleh inject dalam darah,memang aku buat lama da

aishhh....berapa kilometer punya perjalanan aku tak tahu la
kalau naek kenderaan sedap gak..tapi nak jalan kaki
sama ada suka atau tak,layan je la

kata soljer!,takkan tak mampu kot
aku harap gang thundercats tak mental,sebab tu boleh effect kat aku
kalau mereka menggila aku boleh tahan lagi malah lagi suka

aku berdoa semoga segalanya baik,dan urusan kami dipermudahkan
aku harap bumi berputar pantas dan urat kaki aku lasak melangkah
hanya doa berserta kekuatan mental dan fizikal aku pohon
insya allah

....amin



"biar lembik tapi mantap"

No comments:

Post a Comment