Monday, August 27

ke doubletiga kali

27080800H2012

bila mood cuti masih menyelubungi diri ia memang tak cute.setelah lebih dari seminggu bercuti malam sebelum masuk ofis baru aku start belekbelek repot yang da lama berkulat.adeyh sudah lama tinggal banyak ilmu semakin hilang.

pagi tadi sengaja aku lengahkan diri membeleek repot.di edit mana yang rasa cacait.sedang aku leka,tak sangka enFoxtrot datang menerpa.ditanya soal borang yang harus di isi.maklum la borang penilaian itu penting ok!alangalang enFoxtrot da mai,aku hulur je la segala jenis kertas yang perlu di isi.sebelum beliau datang aku sempat submit repot berkulat.hal ini terjadi hampir jam 9.

kedatangan enFoxtrot untuk mengkritik repot kulat ku.aku sangka sudah boleh save dalam CD untuk hantar pada BMI.namun harapan ku melurut bila mana ada saja yang kurang.ini la kerja..permulaan yang tak berkesudahan...aduyaai...maka ku turutkan apa yang di mahukan.

gara-gara stress dengan repot berkulat itu,aku spent masa agak banyak pada game online.walaupun wasting..aku puas! ><..repot berkulat siap.malah sengaja aku lengahkan untuk submit esok hari.maklumla mood nak repair hilang.

hari yang agak sedih bila cafe masih tutup.malah di ikuti oleh kedai serbaneka berhampiran.mujur ada kacang melekit peneman perut.mahu saja aku jerit.sudah la stress..lapar pula tu.kalau ku tahu begini nasibnya,baik aku continue je puasa..huhu...nasibnasib

siang tadi penyelia Sufi dan Suhail datang.begitu rancak perbualan mereka.harus aku jelaskan ya bukan aku pasang telinga,tapi da bilik aku sebelah bilik enFoxtrot memang dengar jelas sekali la..hehe...nasib baik la penyelia aku tak datang.ku lihat bual bicara enFoxtrot seperti sudah tercatit dalam skrip..ngeee...takpe la..minggu ni sudah minggu akhir intern.apa punya nasib kita layan je.

entah kenapa aku sedikit musykil bila enFoxtrot begitu beria-ia mahu kami present soal projek dan repot berkulat ku pada pengarah...oh minta tolong sesangat.aku sudah kesuntukan masa dan sangat tak sabar nak settle semua ni.malah beliau suruh aku prepare slide.mana taw presentation itu boleh on bila-bila masa...arghhhhhhh >_<


ramai gang intern dari uni lain sudah tamat latihan.boleh jadi Aulia pun ikut sama.ku lihat sewaktu punch card tadi,bilangan kenderaan budak intern semakin merosot...jiwasepi XD

No comments:

Post a Comment