Monday, August 13

ke duasembilan kali

10080800H2012

heuheuheu...misi ambil alat hampir selesai.hari ni aku dan Double S ambil alat yang kami letak semalam kat B29T.since ambil alat agak lewat,maka lepas pulang ke office,aku terus cabut pulang ke rumah.niat download data ku tangguh sehinnga selesai rehat jam 3.misi download data bermula.dengan convert file bagai semua dilakukan.

aku tengok result...mak aih awat la bacaan ni dok tinggi kat bilik pengarah.lepas ni konpem pengarah minta tukar bilik.tapi nak camne,duration hour die lebih dari 24hrs,mencecah 27hrs...tu yang tinggi bebeno.
petang itu sewaktu Double S ke SSDL untuk download data,aku tak follow.memang tersangat rugi.ye la next week je last depa p sana.aku dengan tak taw konsep bagai tercangak kat office.tapi kerja edit data masih tak selesai dan ku tangguh ke minggu berikutnya

letak alat semakin habis...misi karang ayat akan bermula.moga diberi hidayah untuk goreng ayat ni semua.mohon jadi sedap dan rangup...>_<

No comments:

Post a Comment