Wednesday, August 8

ke duaenam kali

07080800H2012

perancangan project Sufi dimulakan.menuju ke B13 untuk letak TLD di piring lead.tujuan untuk anneal process.so pocess ni akn delete apa-apa info yang terlekat kat chip tu.walaupun ia chip baru,annealing masih perlu bagi minimise kan error.di B13 juga aku khabarkan soal monitoring 24hrs di building critical.ada dua building terpilih,satu mencatat reading yang terendah dan otherwise.

since enFoxtrot bagi greenlight dekat aku nak start bila,maka aku plan nak buat esok je.tapi out of sudden die suruh buat hari ni juga.mujur die da tetap kan pointnye,maka sedikit mudah kerja ku.
gara-gara aku x punya kenderaan,ia semakin masalah.maklum la pergerakan ke B32 agak jauh dihujung sana.maka aku call enWan untuk minta pertolongan.gagal!...panggilan pada enPeas.mujur dia bersimpati.walaupun agak lewat jam 3 aku dont mind.maklum la 24hrs ak tak risau sangat.

petang tu letak alat di B32.agak sukar buat kerja bila ada tak beri commitment.alat itu untuk lebih accurate harus letak di centre bilik,tapi di pejabat am letak dekat dengan dinding.kemunculan enFoxtort yang aku tak tahu complain soal ini.gara-gara akak kerani tak kasi kami letak di tengah bilik dengan alasan ramai yang keluar masuk,maka enFoxtrot lapor pada boss nye.tak boleh buat apa...harus redha.

6point terpilih termasuk surau.mujur bukan ditandas kerana aku yakin bau hancen tandas mampu influence data alat.hakhakhak.enPeas yang tak sangka lihat kerja kami agak sibuk berasa kasihan.dalam kesuntukan masa,projek ke-3 masih diteruskan.aku yakin ia tak mampu siap.tapi apa daya,sudah kerja redha je la.ku nyatakan pada enPeas bahawa aku seperti RO sudah gayanya.buat projek bagai ini untuk kegunaan enFoxtrot di masa depan.emak berkata seolah kami dipergunakan untuk kesenangan depa.aku kata biaq la,nama pun kerja.barangkali tidak diberi gaji sebab itu emak persoalkan...huhu

selesai letak alat,aku pulang ke ofis,manakala Sufi,Suhail dan enFoxtrot kalut untuk projek TLD....

No comments:

Post a Comment