Saturday, August 18

ke tigadua kali

15080800H2012

kerja sampling...kerja baca data TLD sudah hampir selesai.misi sekarang lebih kepada pembacaan dan pencarian idea baru bagi mengarang repot.

memandangkan esok da mula bercuti,maka misiku hanya satu untuk settlekan repot projek.maklum la kalau da cuti tu memang berat nak buat kerja office bagai ni...huhu

hampir seharian aku menghadap pc.dengan harapan idea datang membuak-buak...mujur.walau page tak banyak aku rasa aku da buat sehabis mungkin.maklum la repot projek tu macam pride.kalau elok ko buat,maka akan elok la persepsi orang yang bacanya nanti.walaupun aku harus hantar repot lewat dan kesannya sijil lewat,aku tak kisah la asalkan semua semakin selesai.

syukur,petang tu sebelumpulang sudah selesai.barangkali aku perlu touch up sedikit kasi lawa...baru boleh bagi kat enFoxtrot.harap dia suka

No comments:

Post a Comment