Wednesday, August 29

ke tigaempat kali

28080800H2012

oOoOoOo..bila mana tugasan mengedit repot kembali berterusan.baru la aku ngerti bahawa enFoxtrot seorang yang cerewet.ada saja tak kena.sampai diberi aku contoh repot RIA(radiological impact assesment),dan secara tetiba gastric terus naek kepala.akibat stress itu,sudah beberapa kali aku beriberi.pergh penangan stress repot sangat dasat.menjadi pedoman untuk diri bagi persediaan repot FYP nanti...heuheuheu

bila sudah stress,aku sanggup ikut double S p B13 untuk prepare TLD chip untuk env monitoring..heuheu..punya la lama kami lepak sana.kerja nya sat je.akibat hilang yang terus menerus,tetiba enFoxtrot call tanya kami p mana.haha..mujur ada di sekitar.cara kami sembang macam benda tu susah sangat je.walhal kami bercanda dengan pacikpacik lab..ngeee

motif asal panggilan enFoxtrot menyatakan soal makan tengahari di luar..oooyeah dia nak belanaj.kami hampir terlupa.apa lagi terus jalan lajulaju panjat bukit menuju B15.yang pergi..aku,enFoxtrot,enMail,Sufi dan Suhail.ok kereta ngamngamsooi!

balik dari makan aku baru continue dengan repot.grammar yang memang haram jadah aku sangkut.lebih kurang jam 5 aku sent pada enFoxtrot.mujur dia tahu aku harus pulang awal.maka dikatanya esok saja aku repair report tu semula...ngeeee

oooh ku sangka Aulia sudah tamat intern.kalau da gatal tak boleh buat apa.elok ja petang tu di melintas depan kereta.gerak langkahnya menuju ke surau...alolo sweetnya >_<


No comments:

Post a Comment