Thursday, August 9

ke duatujuh kali

08080800H2012

hari yang mendatar.
gaya seorang budak intern menjejak kaki bila waktu hampir saje jam 8.buka lampu diikuti switch on pc.mencari bahan bacaan buat rujukan untuk laporan projek...
ooh nood nye aku.menjadikan pacik google sebagai pencari setia.segala jenis laman yang wujud ayat Radon terus ku tekan bertubi-tubi.
mata terus bersinar tatkala seharian membaca.diam mebisu cuba mengisi ilmu...pabila stress cake game online menjadi kunjungan.

sedang aku leka,enFoxtrot datang menjengah.dengan gaya confident aku tunjukkan bahan bacaan yang aku jumpa.malah beberapa penerangan aku beri....perghh awesome tu.kalau aku goreng pun belum tentu dia tahu.hakhakhak

ada ketika aku keliru.maklum la enFoxtrot tak semak pun hasil kerja ku.malah beliau menerima dengan sebulatnya.siap tanya opinion ku soal penyelesaian masalah ini.ku suara kan pada emak.takut la jika langkahku ini silap.emak sedikit risau.takut la kami dibuang negeri nanti gara-gara penyebaran dakyah palsu...haha

waktu iftar ku tanyakan pada ayah.adeyh katanya itu la kerja.boss bukan tahu ape pun.yang dia tahu siap dan ada.macam kita buat itu tolak tepi.malah kita harus proposed pada boss...tambah ayah lagi,kalau nak semua boss suap,baik tak payah hire pekerja.biar boss sorang buat semua.....terdiam

keputusan monitor 24hrs di B32T sudah dimuat turun...pengiraannya belum bermula

No comments:

Post a Comment