Tuesday, August 14

ke tigakosong kali

13080800H2012

heuheuheu...jari jemari semakin letih mengedit graph dan data yang bersheet-sheet itu.plan B29T tu pun kena edit,ye la baru aku noticed yang aku buat monitoring kat existing building...arghh
ambil masa tak sampai setengah hari.kerja yang boleh siap cepat ku lewat-lewatkan.setelah ditanya pada pihak BMI,katanya kalau aku nak sijil cepat aku da boleh submit report tu by dis week...

pergh kalau repot da submit,itu tanda aku da boleh goyang pinggul..ngee
result semua da settle.appendix siap da ready,tapi ilham menaip ayat diskusi masih stuck...adeyh..mahu saja aku upah sesiapa hanya untuk menulis discussion.aku bab merapu ayat serius memang lampi sekali.
gara-gara menunggu idea jatuh ke pc masih hambar,maka ku follow double S p baca chip TLD.walaupun harus berjalan jauh dari B15 ke B32,aku tak kisah.asal aku tak tersekat dalam office.

menghabiskan waktu petang dengan membontot double S,sampai ke bunker pun aku p.walaupun aku sudah rasa nak muntah last week kesan terkena sources,tapi aku tak kisah.mujur semalam aku cover sikit diri ketepi,jadi rasa kurang selesa pada badan kesan cesium 37 tak la hebat sangat..

tuptaptuptap...da dekat pukul 5,dengan discussion tak siap,aku balik office shut down pc dan pulang.

aku punya enamhari saje lepas ditolak hari cuti...ngeee.kalau nak ikutkan 5hari je,tapi since lecturer double S nak mai,maka cuti dipotong sehari...sobsobsob

No comments:

Post a Comment