Friday, August 10

ke dualapan kali

09080800H2012

hari yang masih serupa seperti semalam.menanti jam 11lebih untuk misi monitoring 24hrs ke B29T.
sementara menanti waktu itu,kerja anilisis data aku buat.walaupun hanya enampoint,tapi ia cukup buat mata berpinar.bila mana harus aku calculate data serta create graph dari data import...arghhh.mahu setengah hari aku settlekan.dapat pula pc yang immune pada virus pada tahap sedih.

sebelaslebih aku dan Double S menuju ke lobby.tetiba kelibat enWan dan enMalik muncul dengan motosikal...arghhh rasa nak jerit pun ada.aku nak tumpang sape ni.mujur locationnya boleh ikut shortcut.so kita orang jalan kaki la.beberapa point terpilih di B29T di monitor.

gara-gara stress melihat data-data yang masih belum di discuss,aku jadi serabut.kalau sebelum ni lab repot dibuat dalam kumpulan,ini berseorangan memang rasa nak terkangkang la gamaknye.bahan bacaan sudah aku kumpul.maklum la mana taw bole bantu untuk ayat-ayat discussion anti.hurmm

keputusan monitoring di B32T amat seram.walaupun tidak la capai tahap terlampau bahaya,tapi bahaya nya masih ada.mana taknya,B32T kami buat monitor sebab ada workers complain depa rasa letih malah kurang selesa.bila graphnya sudah awesome melampau,maka otak ku jadi lemau mahu berfikir.

soal TLD yang sudah dianneal siang itu dibiar hampir 4-5jam.setelah itu petang itu diexposed selama 1minit dengan cesium.mujur lokasi dekat,maka aku pun follow double S.proses yang nampak mudah tapi rumit.hari ni aku masuk bunker lagi.since source belum on so still selamat la kalau nak berposing bagai dalam bunker tu.setelah di exposed,semua seperti biasa sehingga aku balik office rasa pening serta loya...sudahh ni pasal aku diri depan pintu la tadi.source walau sekejap,effect dia masih ada.padan la Suhail refused untuk masuk ke bunker ambil TLD tu.

petang tu balik rumah penangan cesium sudah mengalir pada diri.rasa letih dan lesu bercampur baur

No comments:

Post a Comment